wtorek, 24 listopada 2015

CZAPKI DWIE

Nie pamiętam czy kiedyś pisałam, że nie zacznę kolejnej robótki dopóki nie ukończę zaczętej. Obiecuję sobie ale i tak nabieram oczka na kolejną rzecz. Konsekwencją tego jest ukończenie kilku robótek jednocześnie.

Z resztek włóczkowych zalegających w pudłach zrobiłam czapkę.




 Robiłam,dwoma kolorami włóczki na zmianę, ściegiem oczek lewych w okrążeniach.. Efekt ukośnych paseczków uzyskałam stosując metodę podnoszonych oczek . Jak robić oczka podnoszone można nauczyć się z Maknetą

Kolejna czapka z cyklu brioszka. Chyba już Wam się nudzi oglądać moje udziergi brioszkowe ? Ale tak trudno się powstrzymać


 

do czapki zaczęłam dorabiać otulacz 
 
Na obfocenie czekają dwa dziecięce sweterki,  Simple na kolejną część testu, kilka robótek w trakcie....
                                        
                                               miłych snów 
                                                           serdecznie pozdrawiam  biet@

15 komentarzy:

  1. Fajne te czapki,fajnie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zaczełam od otulacza ;) a teraz właśnie robię czapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam,będziesz miała piękny komplet:) Ja do czapeczki dorabiam mały otulacz zamiast szaliczka :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajniutkie czapki, świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz brioszkami , chyba sprawdzę, czy to wzór dla mnie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie zdziwię,gdy pewnego dnia pochwalisz się nowym brioszkowym udziergiem :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Obie czapki są przecudowne;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Witam serdecznie i pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Obie czapki bardzo ładne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tęsknię za Twoimi wpisami.Piekne prace! Nie zapominaj o nas!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.