piątek, 20 listopada 2015

PERŁOWA BRIOSZKA

Moje zamiłowanie do brioszki przybiera na sile. Nie pamiętam, czy pisałam , że mam zamiar nauczyć się więcej o Brioche. Teraz, gdy nadarzyła się idealna okazja do nauki brioszki perłowej nie mogłam przejść obojętnie.
 Lady Yarn zaprasza na test czapki z zastosowaniem tej techniki.


 Robię czapkę w rozmiarze S, opcja II. Dziergam z bardzo kontrastowych kolorów.
MC - turkus, CC - melanż , skarpetkowa


Gorąco polecam aby spróbować tej metody dziania. Dzianina jest przestrzenna i gąbczasta.
 Jestem bardzo zadowolona z efektów swojej pracy



                                                                          
                                                                                     pozdrawiam      biet@

12 komentarzy:

  1. Podoba mi się ciekawa jestem końcowego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Jeszcze nie jestem zdecydowana,czy góra czapki będzie jednokolorowa czy przerobić melanżem.
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Taka powinna być, będzie prezentem .Dziękuję :)

      Usuń
  3. Wow robi wrażenie, ale to za wysokie progi dla mnie...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę to nic trudnego.Warto spróbować. pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie wychodzi! Kusisz nową techniką... Tylko kiedy ja mam na to znaleźć czas? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilka próbuj.Wydzierasz wspaniałości dla swojej księżniczki:) pozdrawiam

      Usuń
  5. Super kolorystyka, dzięki za Twoją wersję! I zapraszam na kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję za możliwość testowania. Już nie mogę się doczekać efektu końcowego.Mam w planach inną wersję tym ściegiem.Pozdrawiam

      Usuń
  6. Też czuję się kuszona brioszką ;) Poczekam jednak jeszcze troszeczkę ;)... Na Twoją wersję czapeczki :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też ślę gorące pozdrowienia .Ja też odkładałam naukę brioszki a teraz wpadłam po uszy.

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.