czwartek, 31 marca 2016

Obejrzałam wiele różnych filmików o sposobach dziergania. W głowie mam zamęt, pogubiłam się i nie wiem  jak robię na drutach , czy tak jak trzeba czy po heretycku czy po swojemu?

Dziergać nauczyła mnie mama wiele, wiele lat temu i nigdy nie zwracałam uwagi jak układają się oczka w robótce. 
Zastanawia mnie  czy mój sposób dziergania jest zły?  Myślę, że nie , bo czy najważniejszym jest sposób czy efekt dziergania?  
Dziergam tak by było mi wygodnie i bez bólu nadgarstków.

Na drutach mam kolejny dziecięcy sweterek ale leży i czeka na dokończenie. 
Chwilowo na druty wskoczyły cienkie niteczki i przerobione zostały na chusty. 

chusty w trakcie pracy



  
jeszcze blokowanie i będą gotowe
                                    
 
                                                                   pozdrawiam serdecznie       
                                                                                                           biet@

17 komentarzy:

  1. Piękne chusty dziergasz :-) Śliczne kolory.
    Nie oglądam filmów o sposobach dziergania - dziergam, jak umiem i nie chcę nic zmieniać :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje próby przerabiania nitki inaczej spowalnia moje dzierganie więc robię tak by mnie było wygodnie.
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też obejrzałam film o dzierganiu heretyckim i zaczęłam się zastanawiać jak ja dziergam ;-)
    Kiedyś sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prawe po heretycku , lewe po swojemu :)ale z czytaniem schematów nie mam problemów :)

      Usuń
  4. Dziergaj jak umiesz , najważniejsze aby efekt był satysfakcjonujący no nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zawsze pozostaje niedosyt, że mogłabym lepiej. Chyba każda dziewiarka tak ma:)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. a to ma jakieś znaczenie? ja dziergam tak jak mnie nauczyła babcia, tak mi wygodnie i raczej nie planuje zmian :) pokazuj chusty - ta czerwona przykuła uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu :) na naukę nowego chyba u mnie za póżno, zbyt długo dziergam po swojemu i tak już zostanie:D

      Usuń
  6. Liczą się efekty a u ciebie są super. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie:) też pozdrawiam

      Usuń
  7. Jak dla mnie liczy się efekt a u Ciebie efekt jest zawsze super :) Ja zawsze dziergałam niewłaściwie dopiero ostatnio nauczyłam się dziergać prawidłowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) ja pozostanę przy swoim sposobie :)

      Usuń
  8. U mnie też na drutach do skończenia dziecięcy sweterek. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa efektów:)
      pozdrawiam

      Usuń
  9. Bieto, ja też dziergam po swojemu ;) a sposobem heretyckim dziergania, uważam prowadzenie nitki prawą stroną, i zawijanie jej wokół prawego druta, przy każdym oczku ?!?!?! ;)))
    Pozdrawiam wiosennie i czekam na prezentacje tych ślicznych chust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko,dziergamy jak potrafimy i świetnie to nam wychodzi:):)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.