środa, 23 marca 2016

Przez kilka tygodni zastanawiałam się nad zamknięciem bloga.
Wracam po przemyśleniach..... lubię swojego bloga , lubię czytać Wasze blogi, podziwiać Wasze prace

Czas niebycia nie był bezczynny , troszkę dla dzieci podziergałam

Sweterek z 250g batikowej Alize 
                                             




Robiony raglanem kremowy sweterek z ażurowym wzorem na plecach








Z  zielonego merino , chłopięcy 
       



                                                                                                     pozdrawiam  biet@






              








12 komentarzy:

  1. O matko i córko ty moja!
    Ufff
    Dobrze, że się nie zdecydowałaś zamknąć bloga! Ja bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)))
    A sweterki ładne porobiłaś, kolorowe :)
    Zostań, proszę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko dziękuję :) tak chciałabym napisać,że będę częściej bywać ale obiecać nie mogę, ale wiem,że blogowania mi brakowało i raczej nie dam rady całkiem zarzucić. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Chyba każdej z nas co jakis czas zdarzają sie takie myśli. Ale blogosfera wciąga, a szkoda byłoby całkiem odejść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisałam o tym ale myśli takie były i to nie raz. Wracam bo brakuje mi tego.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. chwile temu miałam podobne przemyślenia, jednak zostałam i postanowiłam dalej wrzucać ku pamięci to co zrobię :) dobrze, że tez podjełaś taką decyzję :) to jest Twoje miejsce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć rzadko zabieram głos tutaj u Ciebie, to w ramach solidarności przyznam się do co najmniej kilku razy rocznie podobnych przemyśleń jak u Ciebie:) Każda z nas przeważnie ma rodzinę, dom do ogarnięcia, pracę i wiele innych rzeczy po drodze, a blog zabiera ogrom czasu, niestety, jednak ja wypracowałam sobie metodę "nic nie muszę", odkąd nic nie muszę, sprawia mi to więcej przyjemności, mam ochotę to piszę, mam ochotę na przerwę, nie odzywam się miesiąc, to ma być nasza odskocznia, mała przyjemność:) Nic naprawdę się nie stanie, jak chwilę pomilczysz, ale wracaj, bo lubię Twojego bloga, tak jak wiele, wiele innych, gwarantuję, że zawsze wrócimy:))) Sweterki śliczne, cieszę się , że mogłam je zobaczyć::) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne są te dwa pierwsze sweterki. A kremowy szczególnie, bo sama coś takiego mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace robisz-szkoda by było zamknąć go:) Wesołych świąt:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie te sweterki, a ten wzór z bialego też za mną "chodzi". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się cieszę :-) Bardzo się cieszę, że jednak nie zamykasz bloga :-)
    Sweterki cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.