wtorek, 19 kwietnia 2016

CZERWONE WARKOCZE


Dziewczęca tunika wypatrzona na Raverly była inspiracją do zrobienia tego sweterka.


Nie podaję nazwy projektu, bo wzoru nie kupiłam. Wzorów nie kupuję, bo dziergam z innych włóczek niż zalecane, nie trzymam się podanych wymiarów i na pewno nie poradziłabym sobie z przetłumaczeniem zawiłych angielskich dziewiarskich opisów. Inspirowałam się patrząc na zdjęcie.

Robiłam z włóczki Merino Exclusive i zużyłam niecałe 3 motki 100g.
Dziergałam od góry drutami nr 4. Na 4 robótki szybko przybywa, ale wolę robić na cienkich drutach. Moimi ulubionymi są 2 - 3 mm.


Fason sweterka jest bardzo ciekawy i na pewno będzie wygodny w użytkowaniu. I najważniejsze - nie jest zapinany na guziczki bo mała przedszkolanka nie radzi sobie jeszcze z ich zapinaniem.


Mam znowu rozgrzebanych kilka robótek  i tych skończonych też kilka. Muszę się zmobilizować i fotki porobić.

Tymczasem wiosna wkoło, przyroda budzi się do życia










pozdrawiam wiosennie 
                                                                biet@


16 komentarzy:

  1. Jak zawsze piękne wykonanie i ciekawy projekt 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny i interesujący projekt. Kolor super. Ciekawa jestem jak wygląda na właścicielce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pomysłowa tunika, ja też często popatrze na fotkę i zrobię coś podobnego jak mi wpadnie w oko, wzór czasem kupuje ale tylko od naszych dziewczyn po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie prezentują się warkocze w czerwieni:) - tunika bardzo oryginalna:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sweterek :-) Śliczny kolor i piękne warkocze.
    Cudna wiosna u Ciebie - piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny sweterek. Mój kolor ulubiony.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor i ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny uwielbiam takie rekawy :)

    wiosna super. piekny migdalek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo atrakcyjny sweterek. Wiosna w pełni cieszy serce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, malinowy sweterek :)
    Też mam na drutach taki "patrzony" sweter ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny odpatrznik trzeba miec talent.Widzialam tez ten post o pierwszej serwetce dopisalam dwa slowa bo wcale nie jest brzydka. Goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny sweterek. Ja wolę druty grubsze, nr 4 i większe. Ale były czasy, gdy najczęściej używałam 2,5mm i 3,00 mm. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny sweterek. Podziwiam umiejętności, bo nie każdy poradziłby sobie z takim projektem tylko patrząc na model.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny i dla w większym rozmiarze też by dobrze wyglądał. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.