poniedziałek, 11 kwietnia 2016

RÓŻOWA GAIL

Czy u Was też tak chłodno się zrobiło?  U mnie pochmurnie i chwilami pada deszcz.

Nareszcie mogę pokazać moją chustę, wydzierganą w/g wzoru z Raverly. 



W swoich zapasach miałam mały motek LUNY i postanowiłam go przerobić. Pamiętacie tę włóczkę firmy Madame Tricote Paris? To bardzo cienka i wydajna włóczka (550m/50g).



 Robiłam drutami nr 4. Chusta jest mocno ażurowa i lekka jak piórko

                                           

a kolor  trudny do sfotografowania



Podwójny narzut na środku chusty tworzy dziurę

 i to mi się podoba.

Szczerze przyznam, że róż nie jest  moim ulubionym kolorem.

                                                   pozdrawiam serdecznie
                                                                                                     biet@






                                                    

21 komentarzy:

  1. ta chusta to jedna z moich wielu ulubionych ;) robi się szybko i wzór jest efektowny :) piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję;) też lubię ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ! Cudny kolor i piękny wzór.
    Śliczne jest to jaśniejsze wykończenie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu :) wykończenie nie było zamierzone . Zabrakło nitki:)

      Usuń
  4. Piękny wzór i kolor:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Normalnie szczęka opada - cudo chusta :)
    Zazdroszczę umiejętności i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beatko :)Spróbuj to naprawdę nic trudnego :)pozdrawiam

      Usuń
  6. Śliczna!Fajny efekt daje ten podwójny narzut w środku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) mnie się też podoba :)

      Usuń
  7. Bardzo ładna. I wzór i kolor. Na wiosnę na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jeden z moich ulubionych :) pozdrawiam

      Usuń
  9. U mnie chłodno, ale nie różowo :(
    Gail piękna :) noszę się z zamiarem jej zrobienia... Kiedyś się zmobilizuję ;)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) Dlaczego kiedyś...? Wzór piękny, proponuję jak najszybciej :):))
      pozdrawiam

      Usuń
  10. cudowna. gail jest moim ulubionym wzorem. wyszedl Ci pieknie !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.