środa, 8 czerwca 2016

KOCYK

Wydziergałam  kocyk



Schemat wzoru  miałam zapisany w komputerze do wykorzystania na kiedyś

Wzór wygląda na zawiły , ale robi się go bardzo łatwo

Do przerobienia rzędów skróconych , użyłam włóczki o krótkich odcinkach farbowania


Przekładane nitki na brzegu kocyka wyglądały okropnie , by to ukryć , brzeg wykończyłam plisą

prawa strona 

lewa strona

Całość wykończyłam i-cardowo


Osiągnęłam zamierzony efekt .
Kocyk wygląda ciekawie.
 Jest bardzo lekki.


Kocyk zrobiłam dla mojego najmłodszego wnuczka, który wkrótce przyjdzie na świat.

                                                   pozdrawiam radośnie 
                                                                               biet@

18 komentarzy:

  1. Ciekawy wzór dzięki za schemat:) Kocyk ślicznie wygląda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu chomikowanie wzorów się przydaje :)

      Usuń
  2. Śliczny wyszedł. Po raz pierwszy widzę taki wzór.

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wyszedl. niesamowity wzor i kolorki super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamie maluszka też się podoba :)

      Usuń
  4. Ciekawy wzór i jak piszesz nie taki trudny, warto wypróbować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, nie tylko w kocyku można wykorzystać :)
      pozdrawiam

      Usuń
  5. Jest przepiękny dałaś z siebie dużo pracy ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) to była łatwa robótka, nic skomplikowanego

      Usuń
  6. Ten wzór wygląda troszkę przerażająco, ale efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kocyk :) Wzór pozwolę sobie ściągnąć, a nóż się przyda ;)
    Bardzo podoba mi się dobór włóczki, którą wykorzystałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kocyk. Podoba mi się kolorystyka i wzór, który jednak przeraża na schemacie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ dopracowany kocyk - fantastycznie się prezentuje - maluszkowi będzie cieplutko ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały kocyk - piękny wzór i doskonałe kolory :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. To bardzo ciekawy wzór i z tym melanżem pomiedzy bardzo fajnie się te fale układają. Aż mi się chce popróbować i poćwiczyć wreszcie rzędy skrócone, bo nie umiem...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.