środa, 29 czerwca 2016

KOLEJNA CHUSTA

W ekspresowym tempie zrobiłam kolejną chustę. Powstała bardziej z chęci dziergania niż posiadania.



           
Wzór chusty idealnie nadaje się do wykorzystania resztek włóczkowych. Przygotowałam kilka kłębków kolorowych włóczek  i to co udziergałam .... natychmiast sprułam . Moja zabawa kolorami powędrowała ponownie w kłębuszki. Finalnie powstała chusta dwukolorowa





Nie znam nazwy włoczek , zwinięte w kłębuszki nie posiadały banderolek.
Najważniejsze ,że wykorzystałam całość.


Wzór chusty pochodzi z Raverly 
Robiłam drutami nr 4 , chusta waży zaledwie 118 g , wymiary - dł. 183 cm , szer. 67 cm

 
                       pozdrawiam serdecznie 
                                                          biet@

9 komentarzy:

  1. lubię takie chusty, szkoda ze ostatnio brakuje mi czasu na dzierganie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonałe wykorzystanie resztek :-)
    Przepiękna chusta w cudnych kolorach - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ona fajna!!! super kolorki!!! Ja też nieraz robię coś dla samego robienia:)
    Pozdrawiam, miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się prezentuje i głowę bym dała że to taka włóczka ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie rozumię tą chęć robienia większą niż posiadania, śliczna chusta. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twoja wersja wykorzystania włóczek:)
    Śliczna chusta:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna chusta.Kolorystyka śliczna.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jedna to piękniejsza!!! Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta!!!Kolorki mi się bardzo podobają!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.