niedziela, 26 czerwca 2016

SURGE

Chustę wykonałam w/g wzoru dostępnego na Raverly
To moja druga chusta robiona z angielskiego opisu , pierwszą była Mil Pasos 
Moja druga robótka robiona rzędami skróconymi , pierwszą był kocyk


 
Jest bardzo łatwa do zrobienia , wzór nie jest skomplikowany - oczka prawe i rzędy skrócone. Na przerabianie rzędów skróconych jest kilka sposobów. W tym wzorze przećwiczyłam rzędy skrócone  metodą w&t /owinąć i odwrócić/




Po raz kolejny chwyciłam czerwoną włóczkę / której mam jeszcze duży  zapas i z której powstaną zapewne  kolejne chusty/ a jako kontrastu użyłam wełenki o pastelowym odcieniu  fioletu.
Swoim kształtem przypomina  duży szal, można nim super omotać szyję.
Jest leciutka, na jej wykonanie zeszło tylko 154 g obu włóczek


 Zmoczyłam i powiesiłam na sznurku bo nie wiedziałam jak mam ją zblokować.



Podobają mi się chusty robione rzędami skróconymi, wiedziałam ,że kiedyś uda mi się taką zrobić











           pozdrawiam serdecznie
                                                        biet@

14 komentarzy:

  1. Śliczna jest!!! Bardzo mi się podobają kolorki, super wyglądają razem!!! Też bym taką chciała zrobić...pora wziąć się za naukę:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba
    pozdrawiam Emilia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ! Cudne kolory i świetny wzór - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna chusta :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest :) rzędy skrócone? Chyba muszę uzupełnić braki w wiedzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, piękna chusta, świetnie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje połączenie kolorów zaproponowane przez ciebie w tej chuście. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Super połączenie kolorów, kontrastowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna:) i kolorki super Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Superaśna! Czerwony z szarym pięknie wygląda. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.