piątek, 14 października 2016

CZAPEK C.D.



Dzisiejszy dzień przywitał mnie nie tylko przymrozkiem ale słonecznym porankiem. Wokół było biało. Przymierzałam się do grabienia liści , jednak przymrozek popsuł moje plany. W tej sytuacji pracę trzeba było przełożyć na pózniej.
Miałam co najmniej kilka dobrych godzin dla siebie. Zaczęłam robić kolejną czapkę.
Zamawiająca prosiła o zrobienie czapki podobnej do  Quincy
Na  ravelry   przejrzałam strony projektów.

Na druty nabrałam oczka i ściegiem francuskim zaczęłam dziergać pasek.

 Pasek zgięłam i zszyłam. Nabrałam oczka na denko, dziergałam drutami na żyłce jednocześnie ujmując oczka.

Czapka gotowa.







 









Jeszcze wczoraj pięknie kwitły.


mała przerwa na zabawę


           pozdrawiam serdecznie 
                                                biet@

16 komentarzy:

  1. Interesująca czapka. Muszę się na taka skusić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy wzór, którego wcześniej nie widziałam 😞

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta czapka, taka inna

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna czapka:)
    ostatnio oglądałam kilka wzorów, ale ta wypadła najlepiej:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący wzór, jeszcze takiej czapki nie widziałam! Pięknie ją zrobiłaś!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ciekawa kombinacja, a u mnie jeszcze trochę ciepło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woww!!!Przepiękna ta czapeczka!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy wzór na czapkę:) bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe rozwiązanie czapki, świetnie sobie z nią poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna, bardzo elegancka czapka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. same slicznosci pokazujesz. szczegolnie na koncu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy i oryginalny wzór. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na czapkę i świetnie jego wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.