czwartek, 6 października 2016

SWETEREK Z KAPTUREM

zrobiłam z Himalaya Mercan Batik. Włóczka akrylowa ale miękka i miła w dotyku.

Od dawna przymierzałam się do zrobienia sweterka z kapturem i jest - pierwszy i myślę, że nie ostatni.



 Robiłam drutami nr 3, rozmiar dziecięcy , zużyłam ok. 260 g włóczki



Sweterek wykończyłam plisą brzegową , dorabianą w poprzek







Mam nadzieję, że trafiłam w rozmiar , że będzie się podobał.


                      pozdrawiam serdecznie                biet@
                                                                                                                                     

14 komentarzy:

  1. Jak zwykle piękna i dopracowana robótka 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :)))
      Ciągle uczę się czegoś nowego

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :) Będę skromna i powiem ,że mnie też się podoba :)

      Usuń
  3. Żebym ja tak dokładnie potrafiła wykończyć !Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu na pewno potrafisz, też tak niedawno mówiłam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Sweterek jest idealny, ma piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i dołączenie do grona, miło mi:)))Zapraszam i pozdrawiam

      Usuń
  5. widzę ze sezon kapturkowy się zaczął :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej włóczki swego czasu miał być kangurek - poddałam się :) Ale kaptur musiałam wydziergać :))

      Usuń
  6. Tak sobie myślę, że i w wersji dorosłej świetnie by się prezentował.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały sweterek :-) Cudne kolory i rewelacyjny kaptur.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno bedzie jest wspanialy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny :) Zapraszam do mnie na Rozdanie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.