piątek, 7 lipca 2017

ALBERTA

Jakiś czas temu zakupiłam na Ravelry  wzór chusty Alberta Shawl by Anne-Lise Maigaard
Uwielbiam ażury więc  nic dziwnego, że wybrałam ten projekt.


 Pomimo złożoności różnych wzorów łatwo i dość szybko się dziergało. 
Alberta  częściowo opiera się na wzorach H.Nieblinga


W robótce wykorzystałam  wełenkę jaką miałam w swoich zapasach.  Daję słowo to kolor śliwkowy ale aparat jak zwykle przekłamuje kolor.


Jestem z niej bardzo zadowolona, choć nie byłam pewna czy moje dziewiarskie umiejętności są wystarczające by podjąć się jej wydziergania.
 Chusta przepięknie prezentuje się dziergana z wielokolorowej wełenki. Planuję zakup odpowiedniej włoczki ale wciąż zastanawiam się nad kolorami.


             pozdrawiam serdecznie             biet@

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też mi się podoba

      Usuń
  2. Delikatny powiew koronki.Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez wahania zakupiłam wzór , jest piękny :)))

      Usuń
  3. Przepiękny i ciekawy wzór!!! Piękną chustę wydziergałaś, delikatna jak mgiełka. Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna!
    wzór angielski, wiec pewnie nie zaryzykuję, ale popodziwiam sobie jeszcze;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Wzór jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Wzór jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna chusta, delikatna i zwiewna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chusta ma piękny wzór, ale i zrobiłaś ją pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest - pełen podziw ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna. Zachwycająca! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Majstersztyk Twoich prac to stan normalny , ale i tak jestem z każdą nową pracą pod wrażeniem WOW :) Piękna chusta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!
    Piękna i bardzo kusząca ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.