poniedziałek, 3 lipca 2017

BĘDĘ MONOTEMATYCZNA


Moja kolekcja serwet wciąż się powiększa .  Ostatnimi czasy wykorzystuję zapasy kolorowych kordonków , pomimo , że białe koronki uwielbiam najbardziej.
W tym roku wydziergałam ich kilka



Wzór  Butterblume by Herbert Niebling

 Piękny odcień czerwieni to kordonek lana gatto cable 8 . 

Schemat do serwetki




Na powitanie wiosny wydziergałam dwie serwetki  - Jackie doily by Jhon Laserna
 wzór
 
Słoneczną Jackie doily zrobiłam z kordonka YarnArt Violet kolor yellow
 
 

Z kordonka Maxi powstała Jockie doily green


Podkładki z grubej bawełny 


 Z kordonka Snehurka zrobiłam dwie serwetki .
Z podwójnej nitki powstała taka milutka serwetka 



Z pojedyńczej  Kalliope by Herbert Niebling


Choć fotek dzisiaj sporo , mam nadzieję , że nie zanudziłam Was 

                                pozdrawiam serdecznie      biet@

19 komentarzy:

  1. Przepiękne. Lubię taką monotematyczność ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ale to tylko część moich tegorocznych wytworów

      Usuń
  4. Cudowne serwetki!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko :) postaram się częściej wrzucać schematy , może skorzystasz :):):)

      Usuń
  5. Prześliczne! Mogę je oglądać w nieskończoność. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Serwety to ja mogę dziergać i dziergać w nieskończoność i cieszę się, że chętnie je oglądasz:) Ja podziwiam Twoje piękne prace.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  6. Cudowna kolekcja serwet,czerwona powala,podziwiam robienie serwet na drutach,

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda fajna a przez różne kolorki ciągle stół inaczej wygląda ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.