wtorek, 5 września 2017

SIERPNIOWA SERWETKA

To były wspaniałe wakacje, pełne magicznych , cudnych dni. Były zabawy , gry i rozpieszczanie  wnuczki . Na robótki nie było wiele czasu.

W sierpniu udziergałam małą serwetkę . Ma tylko 36 cm średnicy i robiona jest z grubego kordonka na drutach nr 2,5

                                                           Rosette by H.Niebling

Schemat do niej znajdziecie na forum u Maranty klik 




I trochę zaległości w moich udziergach pokażę

                                     Fuchsias Doily by Herbert Niebling
 Na Ravelry widnieje pod nazwą FDA 565  ja nazwałam ją liście dębu



Schemat to tej serwetki dostałam bez nazwy , Wzór przypomina mi kwiaty bławatka.
Polne kwiaty ?...   Chabry ?...   Bławatki ? ... wciąż szukam dla niej nazwy...

                                 pozdrawiam serdecznie     biet@

7 komentarzy:

  1. Zwał ten wzór jak zwał ! Buzie rozdziawiłam z zachwytu !
    Cudna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne serwetki, ale mój faworyt to kwadratowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te serwety. Dla mnie, wydaje się to trudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to u Ciebie same cuda, przepiękne serwety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, zwłaszcza ta dębowa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione tu miłe słowo.